Tuesday, January 5, 2010

Edisi Baju Rayer...

^-^ post dr blog lama

Assalamualaikum w.b.t.

lani aku nak cite pasal baju rayer lak.... raye ni aku berminat nak menjahit baju raya utk muaz sahaja... memandangkan saiz utk dia tiada dipasaran. Utk alya awal2 lagi aku dan dia pegi beli... tema kami rayer ni coklat, semperna sofa baru rumah kami, sofa yang gedabak bagai... ishh... malulak nak cite... nampak la aku ni mcm x reti nak decorate rumah... hahaha.. suker aku la, rumah aku.. hehe...

berbalik cite baju raya, akunya pun beli siap dan si dia pun beli siap, lagi sesuaiii... mula2 cari baju si ayah dulu, pastu si kakak, dan kemudian si ibu (aku la tuh...) mahunya, 3, 4 kali aku round bazar pt raja ni... sampai tuan kedai dok tanye "x jumpa lagi kak, yang sesuai..." haha... perli aku ka apa?

tapi yang paling x sukernya... peten baju skrg ntah apa2 je... dah la pelik, jarang mengalahkan kain kelambu... korang x pk ke korang yang menjual pun dapat saham gak utk akhirat kelak... ishh... jgn la menempah nyaia... apepun aku x berminat nak membeli baju seperti tu, lagikan memakainya... tudung pun mcm tu jugak, 1 bazar aku round cari bawal xder... yang ade si ikin dan sepupu dan sepapatnya... eee... x gemar che'...

malam tadi aku baru siapkan baju muaz, dgn menggunakan tangan, maklumlah xder mesin, tgn pun jadilah... ala2 simple mimple gitu... pakaipun nanti 1/2 hari je... baby mane tahan pakai baju licin2 ni, tp aku harap dia ok je lah...

ni la baju raya utk muaz...

p/s korangnya baju warna apa tahun ni?

No comments:

Post a Comment